Termeni și condiții
ADMINISTRATOR SITE:
- Denumire: ALPHA WELL BEING SRL.
- Sediu: Bragadiru, str. Alunului, nr.12, ap.138
- Reg.Com.: J23/1762/2021
- CUI: 40978965
- Cont bancar:RO87BTRLRONCRT0496243301
- Banca: Banca Transilvania
- Telefon contact: 0732002240
- PĂRŢILE ACORDULUI
- ALPHA WELL BEING SRL cu sediul în București, Bragadiru, str. Alunului, nr.12, ap.138, Nr.Reg.Com. J23/1762/2021, CUI 40978965,
- Beneficiarul, persoană care achiziționează programul online/fizic, numit în continuare BENEFICIARUL.
- PRESTATORUL pune la dispoziţia BENEFICIARULUI programe/servicii online
- BENEFICIARUL doreşte achiziţionarea programului, au convenit să încheie prezentul acord în următoarele condiţîi:
- OBIECTUL ACORDULUI, DEFINIREA TERMENILOR, COMANDA si LIVRAREA
- Obiectul acordului îl reprezintă vânzarea online de către PRESTATOR a produselor si serviciilor prezentate pe platforma online „ dianatorje.ro” BENEFICIARULUI.
- Definire termeni cu titu exemplificativ dar făra a ne limita la aceștia,
- Serviciile fizice oferite spre vânzare, ședințe individuale de yoga sau masaj (care se vor desfășura fizic fie intr-un spatiu convenit de parti(in parc, cafenele), fie într-un spațiu al prestatorului sau a beneficiarului.
- Ședințe de coaching fizic– prin acordul părților, la sediul prestatorului, la cafenea sau în alt spațiu convenit.
- Ședințe și protocoale de coaching online-prin intermediul platformelor online, ex zoom.
- Evenimente fizice de grup, workshopuri, tabere, retreaturi-organizate în spații închiriate special pentru desfățurarea acestora.
- Programe de grup online, workshopuri care se vor desfășura pe platforme digitale cum ar fi zoom și în grupuri cum ar fi WhatsApp.
- Cursuri online înregistrate pe platforme private
- Meditații înregistrate și încărcate pe site
- Confirmarea comenzii si Livrarea produselor
- În cazul sesiunilor de yoga online, livrarea produsului va avea loc după efectuarea plății prin trimiterea linkului de acces la platforma zoom si a programului de ținere a claselor.
- În cazul ședințelor de yoga fizic, prin e-mail veti primi detalii despre locul de desfășurare a sedinței si calendarul întâlnirilor.
- În cazul ședințelor de masaj, theta healing, coaching-prin email veti primi detaliile legate de locul desfășurării sedințelor, programul și adresa exacta, în funcție de contractele de închiriere a diferitelor spații pe care prestatorul le are.
- Livrarea produsului/serviciului are loc după confirmarea plății prin descăracrea cursului sau primirea detaliilor de acces la cursurile/serviciile online, fizice
- Prezentul acord întră în vigoare din momentul achiziţionării de către BENEFICIAR a programului (programelor) pus(e) la dispoziţie de către PRESTATOR şi încetează la dată comunicată în prealabil BENEFICIARULUI pe site-ul https://www.dianatorje.ro/ sau subpagini ale acestuia.
- PREŢUL ACORDULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ
- Prețurile programelor vor fi cele comunicate pe paginile de vânzare individuale pentru fiecare program în parte.
- Plata se va face online prin card bancar sau transfer bancar și se achită integral în momentul plasării comenzii, in lei.
- Factură fiscală se va emite la dată debitării sumei în contul PRESTATORULUI (conform extrasului de cont) sau după confirmarea plățîi în contul BENEFICIARULUI (conform extrasului de cont).
- Toate sumele achitate în avans pentru cursuri ce se vor desfășura la o dată ulterioară sunt nereturnabile.
- Metode De Plată- Card bancar,
- DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
- CLAUZĂ DE CONFIDENŢIALITATE
- BENEFICIARUL se obligă să păstreze confidenţialitatea faţă de terţi, să nu dezvăluie sub nicio formă şi prin niciun mijloc, să nu utilizeze în nicio modalitate, fie direct, fie indirect, fie în folos propriu, fie în folosul altuia, niciun fel de materiale, date, informaţîi rezultate din/în legătură cu clauzele prezentului contract sau altor aspecte confidenţiale aparţînând PRESTATORULUI, de care BENEFICIARUL a luat la cunoştinţă în orice mod pe durata contractului.
- Obligaţia de confidenţialitate, astfel cum este prevăzută mai sus, se menţine în sarcina BENEFICIARULUI timp de 5 (cinci) ani de la dată încetării prezentului contract. Prin informațîi confidențiale se înțelege orice informație aparțînând PRESTATORULUI sau terților cu care PRESTATORUL are relații sau privind activitatea acestora și care este transmisă de către PRESTATOR în executarea Contractului, precum și orice împrejurare relevanță.
- BENEFICIARUL declara și înțelege că vor folosi informațiile confidențiale care le parvin pe parcursul executării prezentului Contract numai în interesul și în scopul îndeplinirii obligățiilor sale contractuale și se obligă să nu le transmită terților, indiferent de motiv și indiferent de formă în care ar putea fi transmise.
- În cazul în care se dovedește că au încălcat obligăția de confidențialitate, vor datora Beneficiarului penalități egale cu prejudiciul cauzat.
- Orice declaraţîi sau interviuri, precum şi dezvăluirea oricăror informaţii către media în legatură cu cursul se poate face de BENEFICIAR numai cu acordul prealabil al PRESTATORULUI.
- Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra programului, modelelor de curs, precum și a oricărui material folosit de formatorii incluși în programul de formare, în timpul procesului de formare sunt proprietatea exclusivă a PRESTATORULUI şi sunt protejate de legislația în domeniul proprietățîi intelectuale.
- BENEFICIARUL garantează şi răspunde că nu va întră, în mod direct sau indirect, în concurenţă cu activitatea PRESTATORULUI și nici nu va desfășura, în mod direct sau indirect, el însuşi, angajaţi ori interpuşi ai acestuia, cu titlu gratuit sau cu titlu oneros, alte cursuri care au obiect identic sau similiar cu cel pus la dispoziţia să de către PRESTATOR (program de dezvoltare personală).
- În măsură în care această obligăție este încălcată, BENEFICIARUL va fi ținut la plata daunelor interese către PRESTATOR, al căror cuantum este de minim 10.000 euro. În măsură în care prejudiciul cauzat este unul mai ridicat, PRESTATORUL va fi îndreptățit la repararea integrală a prejudiciului.
- prin ajungerea la termen;
- prin acordul scris al ambelor părți;
- prin rezilierea contractului.
- Părtile au dreptul de a consideră contractul că fiind reziliat de plin drept, fără cerere de chemare în judecată şi fără nicio altă formalitate prealabilă, în cazul în care partea în culpă încalcă oricare dintre obligățiile din prezentul contract considerate de către parţi esenţiale şi nu remediază această situaţie în termen de maxim 3 zile de la primirea notificării în acest sens de la cealalată parte (notificarea putând prevedea şi un termen mai scurt, în funcție de circumstanţe)
- În cazul neachitării la timp a serviciilor contractate, Prestatorul este absolvit de obligăția acordării serviciilor online sau de livrarea produselor comandate.
- POLITICĂ DE RETUR/ANULARE
- Societaea noastră își propune să ofere servicii de calitate și o experiență plăcută fiecărui client astfel încât acesta să se întoarcă cu încredere si cu recunoștință spre noi.
- În baza legislației in vigoare, la achiziția unui produs sau serviciu cu desfășurare online, sau fizic, aveți dreptul de retur a produselor/serviciilor achiziționate de pe site în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
- În cazul în care intenţionaţi să returnaţi un serviciu/servicii e bine să ştii următoarele aspecte:
- După prestarea integrală a Serviciilor;
- In cazul serviciilor/produselor cu programări prealabile, cu particularitatile fiecarui serviciu mentionat mai sus si in lista de produs.
- Pentru furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material.
- Politica de rambursare pentru plățile în avans
- În caz de anulare justificată (cu peste 24 ore înainte), clientul poate solicita emiterea unui voucher cu valabilitate de 6 luni, care să acopere suma plătită.
- Rambursările bănești pentru serviciile neefectuate cu peste 24 ore înainte de programare, sunt acceptate în termen de 14 zile calendaristice de la achiziție, conform legislației, cu condiția ca serviciul să nu fi fost utilizat parțial sau integral sau să nu fie exclus de la rambursare cu acordul părților(ex-avansul pentru Retreat)
- Abonamente:
- Dacă abonamentul nu a fost utilizat și nu a început derularea lui, valabilitatea acestuia se poate prelungi și folosi în luna următoare cu acordul părților.
- Pentru abonamentele parțial utilizate ședințele rămase neefectate expiră la finalul lunii când expiră abonamentul și nu se mai pot executa.
- Anularea în cazuri excepționale
- Alpha Well Being SRL, înțelege că pot apărea situații neprevăzute. În astfel de cazuri(justificate și documentate) recomandăm clienților să contacteze furnizorul cât mai curând posibil pentru a reprograma ședința sau pentru a solicita soluții alternative.
- În cazul unor probleme medicale documentate, clientul poate solicita reprogramarea sau emiterea unui voucher personalizat.
- ALTE CLAUZE
- FORŢA MAJORĂ
- BENEFICIARUL nu va fi îndreptătit să cesioneze şi/sau să transfere drepturile şi/sau obligăţiile rezultând sau derivând din program către un terţ.
- În cazul neachitării în mod integral, exact şi la timp a serviciilor contractate, conform art. IV, PRESTATORUL este absolvit de obligăția acordării accesului la programul online.
- Părţile înţeleg şi declară expres că, în situaţia în care BENEFICIARUL nu participă la toate întâlnirile online sau nu îşi îndeplineşte în mod exact, integral şi la timp toate temele propuse de către PRESTATOR, acesta nu beneficiază de „Money Back Guarantee”, în cazul în care această există.
- Părţile înţeleg că în cazul retragerii din program a BENEFICIARULUI, acestuia nu i se restituie nici o suma din prețul achitat.
- DOCUMENTELE ACORDULUI
- Prezențele termeni şi condiţîi
- Orice altă informaţie de pe https://www.dianatorje.ro/ LITIGII
- Toate litigiile şi disputele referitoare la prezentul contract vor fi soluţionate pe cale amiabilă.
- În cazul în care părţile nu reuşesc pe cale amiabilă, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv referitor la încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau desființarea acestuia, va fi soluționat definitiv de către instanțele de judecată de la sediul Beneficiarului.
- Părţile declară că înteleg deplin efectele clauzelor prezențelor termeni şi condiţîi şi că aceste clauze reflectă voinţa comună şi neîngradită a părţilor.
- Orice comunicare dintre părţi referitoare la prezențele termeni şi condiţîi poate fi transmisă prin e-mail sau scrisoare, potrivit dispozițiilor legale în vigoare.
- Modificarea prezentelelor termeni şi condiţîi poate fi făcută de către BENEFICIAR fără acordul scris al părţilor contractante.
- Clauzele prezențelor termeni şi condiţîi se completează cu dispozițiile legale în vigoare.
- Prezențele termeni şi condiţîi se supun dispoziţiilor legii române.
- Prezențelor termeni şi condiţîi nu aduce atingere nici unui alt contract încheiat între Părţi.