Bio Fertility & Hormone Coach – Diana Torje

Termeni și condiții

ADMINISTRATOR SITE:
  • DenumireALPHA WELL BEING SRL.
  • Sediu: Bragadiru, str. Alunului, nr.12, ap.138
  • Reg.Com.: J23/1762/2021
  • CUI: 40978965
  • Cont bancar:RO87BTRLRONCRT0496243301
  • Banca: Banca Transilvania
  • Telefon contact: 0732002240
Bifarea căsuței de termeni și condițîi are valoare contractuală.
  1. PĂRŢILE ACORDULUI
  • ALPHA WELL BEING SRL cu sediul în București, Bragadiru, str. Alunului, nr.12, ap.138,  Nr.Reg.Com. J23/1762/2021, CUI 40978965,
cont bancar RO87BTRLRONCRT0496243301, deschis la Banca Transilvania, reprezentată legal de Diana Mihaela Torje, telefon contact: 0732002240, numit în continuare PRESTATORUL/FURNIZOR și
  • Beneficiarul, persoană care achiziționează programul online/fizic, numit în continuare BENEFICIARUL.
denumite în continuare în mod colectiv “Părțile” și în mod individual “Partea” Având în vedere că:
  • PRESTATORUL pune la dispoziţia BENEFICIARULUI programe/servicii online
de dezvoltare personală;
  • BENEFICIARUL doreşte achiziţionarea programului, au convenit să încheie prezentul acord în următoarele condiţîi:
  1. OBIECTUL ACORDULUI, DEFINIREA TERMENILOR, COMANDA si LIVRAREA
  1. Obiectul acordului îl reprezintă vânzarea online de către PRESTATOR a produselor si serviciilor prezentate pe platforma online „ dianatorje.ro” BENEFICIARULUI.
 
  1. Definire termeni cu titu exemplificativ dar făra a ne limita la aceștia,
Beneficiarul– orice persoană care accesează site-ul sau care se va putea înregistra la un moment pe site, fiind interesată de serviciile deținătorului site-ului, se abonează în vederea primirii de informări periodice (newsletter) sau se înscrie ca participant la evenimente organizate și care se obligă implicit să respecte prezentul acord, fiind raspunzator pentru acțiunile sale pe site sau achiziționează un produs online/fizic; Serviciu/Produs – furnizarea către Beneficiar a accesului la platforma prin intermediul careia se poate abona în vedere primirii de informări periodice (newsletter) sau se poate înscrie ca participant la evenimente organizate de Diana Torje sau poate achiziționa un produs online afișat pe site.  
  • Serviciile fizice oferite spre vânzare, ședințe individuale de yoga sau masaj (care se vor desfășura fizic fie intr-un spatiu convenit de parti(in parc, cafenele), fie într-un spațiu al prestatorului sau a beneficiarului.
  • Ședințe de coaching fizic– prin acordul părților, la sediul prestatorului, la cafenea sau în alt spațiu convenit.
  • Ședințe și protocoale de coaching online-prin intermediul platformelor online, ex zoom.
  • Evenimente fizice de grup, workshopuri, tabere, retreaturi-organizate în spații închiriate special pentru desfățurarea acestora.
  • Programe de grup online, workshopuri care se vor desfășura pe platforme digitale cum ar fi zoom și în grupuri cum ar fi WhatsApp.
  • Cursuri online înregistrate pe platforme private
  • Meditații înregistrate și încărcate pe site
  1. Confirmarea comenzii si Livrarea produselor
În vederea confirmării comenzii, vă vom trimite un e-mail pentru a confirma plasarea comenzii dvs., care să conțină și detaliile livrării produsului sau serviciului.   În cazul în care există o eroare în procesul de confirmare prin e-mail, este responsabilitatea dvs. să ne informați cât mai curând posibil. Dacă v-ați înscris pentru un curs online sau un workshop, vă vom trimite separat prin e-mail confirmarea de acceptare.   Accesul la curs se va realiza, după procesarea cu succes a plății cu cardul online prin intermediul partenerilor noștri. Livrarea fiecărui produs și valabilitatea lui se va menționa în detaliu în mailul de confirmare, astfel.
  • În cazul sesiunilor de yoga online, livrarea produsului va avea loc după efectuarea plății prin trimiterea linkului de acces la platforma zoom si a programului de ținere a claselor.
  • În cazul ședințelor de yoga fizic, prin e-mail veti primi detalii despre locul de desfășurare a sedinței si calendarul întâlnirilor.
  • În cazul ședințelor de masaj, theta healing, coaching-prin email veti primi detaliile legate de locul desfășurării sedințelor, programul și adresa exacta, în funcție de contractele de închiriere a diferitelor spații pe care prestatorul le are.
  • Livrarea produsului/serviciului are loc după confirmarea plății prin descăracrea cursului sau primirea detaliilor de acces la cursurile/serviciile online, fizice
             III. DURATA ACORDULUI
  1. Prezentul acord întră în vigoare din momentul achiziţionării de către BENEFICIAR a programului (programelor) pus(e) la dispoziţie de către PRESTATOR şi încetează la dată comunicată în prealabil BENEFICIARULUI pe site-ul https://www.dianatorje.ro/ sau subpagini ale acestuia.
  1. PREŢUL ACORDULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ
  2. Prețurile programelor vor fi cele comunicate pe paginile de vânzare individuale pentru fiecare program în parte.
  3. Plata se va face online prin card bancar sau transfer bancar și se achită integral în momentul plasării comenzii, in lei.
  4. Factură fiscală se va emite la dată debitării sumei în contul PRESTATORULUI (conform extrasului de cont) sau după confirmarea plățîi în contul BENEFICIARULUI (conform extrasului de cont).
  5. Toate sumele achitate în avans pentru cursuri ce se vor desfășura la o dată ulterioară sunt nereturnabile.
  6. Metode De Plată- Card bancar,
Poți alege și plata cu transfer bancar, caz în care te rugăm să achiiți valoarea comenzii în contul nostru și să ne trimiți dovadă plățîi. Detalii cont:  ALPHA WELL BEING SRL. Cont bancar:  RO87BTRLRONCRT0496243301 Banca: Banca Transilvania Nu uită să menționezi numărul comenzii că referință de plată. Trimite dovadă plățîi la dianatorjecoach@gmail.com  
  1. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
V.1. PRESTATORUL se obligă: 1.1. Să pună la dispoziţia BENEFICIARULUI programe online/workshopuri  sub formă de întâlniri online + teme concrete + meditațîi, așa cum sunt ele prezentate pe paginile de vânzare ale cursurilor individuale. BENEFICIARUL nu va fi nevoit să instaleze nici un soft suplimentar. 1.2. Să ofere accesul BENEFICIARULUI pe platforma de Program. 1.3. Să ofere serviciile solicitate în cele mai bune condițîi şi la termenele comunicate în prealabil BENEFICIARULUI şi stabilite în mod unilateral de către PRESTATOR. V.2. BENEFICIARUL se obligă: 2.1 Să achite prețul convenit pentru serviciile contractate, la termenele prevăzute în prezentul acord. În cazul în care Beneficiarul nu onorează termenele de plata comunicate de PRESTATOR, acesta din urmă este absolvit de obligăția acordării serviciilor sau de livrarea produselor comandate. 2.2. Să respecte întocmai, integral şi la timp toate temele pe care PRESTATORUL, angajaţîi ori interpuşii acestuia i le dau pe toată perioada programului. 2.3. Să respecte întocmai regulile de comunicare pe grupul de suport stabilite de PRESTATOR și să nu folosească un limbaj nepotrivit sau licențios pe acest grup la adresa PRESTATORULUI sau a oricărui alt participant în cadrul programului. 2.4. Să nu pună la dispoziţia nici unui terţ, indiferent de metodă ori suport, cu titlu gratuit sau oneros, programul pus la dispoziţia să de către PRESTATOR. V.3. RĂSPUNDERE Fiecare dintre părţi este răspunzătoare pentru îndeplinirea întocmai, integrală şi la timp a tuturor obligăţiilor asumate prin prezentul acord.
  1. CLAUZĂ DE CONFIDENŢIALITATE
  1. BENEFICIARUL se obligă să păstreze confidenţialitatea faţă de terţi, să nu dezvăluie sub nicio formă şi prin niciun mijloc, să nu utilizeze în nicio modalitate, fie direct, fie indirect, fie în folos propriu, fie în folosul altuia, niciun fel de materiale, date, informaţîi rezultate din/în legătură cu clauzele prezentului contract sau altor aspecte confidenţiale aparţînând PRESTATORULUI, de care BENEFICIARUL a luat la cunoştinţă în orice mod pe durata contractului.
  2. Obligaţia de confidenţialitate, astfel cum este prevăzută mai sus, se menţine în sarcina BENEFICIARULUI timp de 5 (cinci) ani de la dată încetării prezentului contract. Prin informațîi confidențiale se înțelege orice informație aparțînând PRESTATORULUI sau terților cu care PRESTATORUL are relații sau privind activitatea acestora și care este transmisă de către PRESTATOR în executarea Contractului, precum și orice împrejurare relevanță.
  3. BENEFICIARUL declara și înțelege că vor folosi informațiile confidențiale care le parvin pe parcursul executării prezentului Contract numai în interesul și în scopul îndeplinirii obligățiilor sale contractuale și se obligă să nu le transmită terților, indiferent de motiv și indiferent de formă în care ar putea fi transmise.
  4. În cazul în care se dovedește că au încălcat obligăția de confidențialitate, vor datora Beneficiarului penalități egale cu prejudiciul cauzat.
  5. Orice declaraţîi sau interviuri, precum şi dezvăluirea oricăror informaţii către media în legatură cu cursul se poate face de BENEFICIAR numai cu acordul prealabil al PRESTATORULUI.
  6. Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra programului, modelelor de curs, precum și a oricărui material folosit de formatorii incluși în programul de formare, în timpul procesului de formare sunt proprietatea exclusivă a PRESTATORULUI şi sunt protejate de legislația în domeniul proprietățîi intelectuale.
VII. CLAUZĂ DE NECONCURENŢĂ
  1. BENEFICIARUL garantează şi răspunde că nu va întră, în mod direct sau indirect, în concurenţă cu activitatea PRESTATORULUI și nici nu va desfășura, în mod direct sau indirect, el însuşi, angajaţi ori interpuşi ai acestuia, cu titlu gratuit sau cu titlu oneros, alte cursuri care au obiect identic sau similiar cu cel pus la dispoziţia să de către PRESTATOR (program de dezvoltare personală).
  2. În măsură în care această obligăție este încălcată, BENEFICIARUL va fi ținut la plata daunelor interese către PRESTATOR, al căror cuantum este de minim 10.000 euro. În măsură în care prejudiciul cauzat este unul mai ridicat, PRESTATORUL va fi îndreptățit la repararea integrală a prejudiciului.
VIII. ÎNCETAREA CONTRACTULUI Prezentul Contract încetează în următoarele cazuri:
  • prin ajungerea la termen;
  • prin acordul scris al ambelor părți;
  • prin rezilierea contractului.
  1. Părtile au dreptul de a consideră contractul că fiind reziliat de plin drept, fără cerere de chemare în judecată şi fără nicio altă formalitate prealabilă, în cazul în care partea în culpă încalcă oricare dintre obligățiile din prezentul contract considerate de către parţi esenţiale şi nu remediază această situaţie în termen de maxim 3 zile de la primirea notificării în acest sens de la cealalată parte (notificarea putând prevedea şi un termen mai scurt, în funcție de circumstanţe)
  2. În cazul neachitării la timp a serviciilor contractate, Prestatorul este absolvit de obligăția acordării serviciilor online sau de livrarea produselor comandate.
  • POLITICĂ DE RETUR/ANULARE  
  1. Societaea noastră își propune să ofere servicii de calitate și o experiență plăcută fiecărui client astfel încât acesta să se întoarcă cu încredere si cu recunoștință spre noi.
În acest sens, politica noastră de anulare a fost concepută pentru a asigura o gestionare eficientă a programărilor dar si a produselor digitale, respectând în același timp drepturile clienților și reglementările în vigoare.
  1. În baza legislației in vigoare, la achiziția unui produs sau serviciu cu desfășurare online, sau fizic, aveți dreptul de retur a produselor/serviciilor achiziționate de pe site în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
  2. În cazul în care intenţionaţi să returnaţi un serviciu/servicii e bine să ştii următoarele aspecte:
3.1 Intenţia de a returna serviciul/serviciile trebuie să fie anunţată în scris trimiţând un e-mail la adresa de contact dianatorjecoach@gmail.com. Vă solicităm să precizaţi numele pe care a fost plasată comanda, serviciul pe care doriţi să îl returnaţi și alte detalii pe care le considerați relevante. 3.2. Sunt prevăzute excepții de la retragere, în situația în care furnizorul a prestat serviciul fizic sau online sau a furnizat conținutul suportului de curs sau conținutul digital, dacă livrarea acestuia a început, cu acordul prealabil expres al clientului. De exemplu in cazul in care achizitionati in avans o sedinta de masaj, o sesiune de yoga, sau coaching,  puteti sa anulați programarea cu cel puțin 24 ore înainte de data si ora stabilită, contactând furnizorul prin email, telefonic sau prin WhatsApp. Anulările prin alte metode (e-mail, SMS, Facebook) nu vor fi luate în considerare. În cazul în care anularea se face cu mai puțin de 24 de ore înainte sau clientul nu se prezintă la programare, sesiunea va fi considerată efectuată, iar costul acesteia nu va fi rambursat, deoarece furnizorul isi blocheaza programul refuzând alte programări si resursele pentru indeplinirea contractului. În cazul unui Retreat in care platiti un avans si ati luat la cunostinta despre faptul ca atunci cand platiti avnsul pentru rezervarea locului, acesta nu vi se va mai restitui indiferent de motivul retragerii, deoarece pe baza rezervarii s-a avansat deja de catre furnizor un cost al inchirierii, restituirea avansului nu mai este posibilă, cu acordul beneficiarului. 3.3 Ca regulă generală, legea prevede o perioadă de retragere de 14 zile de la data încheierii contractului (data confirmării comenzii plasate de dvs.). Cu toate acestea, dreptul de retragere nu este aplicabil în oricare dintre următoarele situații:
  1. După prestarea integrală a Serviciilor;
  2. In cazul serviciilor/produselor cu programări prealabile, cu particularitatile fiecarui serviciu mentionat mai sus si in lista de produs.
  3. Pentru furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material.
4 Prin urmare, te poți retrage din contract numai dacă furnizarea Serviciilor nu a început. În cazul de față, de la data încheierii contractului (data la care a fost transmis e-mailul de confirmare a comenzii) și până la data transmiterii codului de acces și activării contului de client, Clientul se poate retrage din contract în orice moment, din orice motiv. 5 Retragerea din contract nu se poate realiza după efectuarea plății și primirea materialului, conform Termenilor și condițiilor. 6 Furnizarea completă a Serviciilor, respectiv executarea integrală a Contractului de către Furnizor atrage pierderea dreptului de retragere, respectiv a dreptului de a obține restituirea sumelor achitate conform prezentului contract. 7 Potrivit lit. a) a art. 16 din OUG 34/2014 unde sunt prevăzute excepțiile de la dreptul de retragere: „a) contractele de servicii, după prestarea integrală a serviciilor şi, în cazul în care contractul dă naştere unei obligaţii de plată pentru consumator, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a contractului de către profesionist.” 8 Pentru exercitarea dreptului de retragere, te poți adresa Furnizorului prin e-mail, la adresa dianatorjecoach@gmail.com. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților de a executa contractul.
  • Politica de rambursare pentru plățile în avans
9.1 Plăți efectuate online
  • În caz de anulare justificată (cu peste 24 ore înainte), clientul poate solicita emiterea unui voucher cu valabilitate de 6 luni, care să acopere suma plătită.
  • Rambursările bănești pentru serviciile neefectuate cu peste 24 ore înainte de programare, sunt acceptate în termen de 14 zile calendaristice de la achiziție, conform legislației, cu condiția ca serviciul să nu fi fost utilizat parțial sau integral sau să nu fie exclus de la rambursare cu acordul părților(ex-avansul pentru Retreat)
    • Abonamente:
  • Dacă abonamentul nu a fost utilizat și nu a început derularea lui, valabilitatea acestuia se poate prelungi și folosi în luna următoare cu acordul părților.
Ex-abonamentul de yoga online care este valabil pe perioada unei luni calendaristice-se poate prelungi și folosi în luna următoare cu acordul părților.
  • Pentru abonamentele parțial utilizate ședințele rămase neefectate expiră la finalul lunii când expiră abonamentul și nu se mai pot executa.
    • Anularea în cazuri excepționale
  1. Alpha Well Being SRL,  înțelege că pot apărea situații neprevăzute. În astfel de cazuri(justificate și documentate) recomandăm clienților să contacteze furnizorul cât mai curând posibil pentru a reprograma ședința sau pentru a solicita soluții alternative.
  2. În cazul unor probleme medicale documentate, clientul poate solicita reprogramarea sau emiterea unui voucher personalizat.
  1. ALTE CLAUZE
  1. FORŢA MAJORĂ
Niciuna dintre Părţi nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligațîi care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligăţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege. Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 5 (cinci) zile de producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui. Dacă în termen de 10 (zece) de zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contact fără că vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.  
  1. BENEFICIARUL nu va fi îndreptătit să cesioneze şi/sau să transfere drepturile şi/sau obligăţiile rezultând sau derivând din program către un terţ.
  1. În cazul neachitării în mod integral, exact şi la timp a serviciilor contractate, conform art. IV, PRESTATORUL este absolvit de obligăția acordării accesului la programul online.
  2. Părţile înţeleg şi declară expres că, în situaţia în care BENEFICIARUL nu participă la toate întâlnirile online sau nu îşi îndeplineşte în mod exact, integral şi la timp toate temele propuse de către PRESTATOR, acesta nu beneficiază de „Money Back Guarantee”, în cazul în care această există.
  3. Părţile înţeleg că în cazul retragerii din program a BENEFICIARULUI, acestuia nu i se restituie nici o suma din prețul achitat.
  1. DOCUMENTELE ACORDULUI
  1. Prezențele termeni şi condiţîi
  2. Orice altă informaţie de pe https://www.dianatorje.ro/ LITIGII
  3. Toate litigiile şi disputele referitoare la prezentul contract vor fi soluţionate pe cale amiabilă.
  4. În cazul în care părţile nu reuşesc pe cale amiabilă, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv referitor la încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau desființarea acestuia, va fi soluționat definitiv de către instanțele de judecată de la sediul Beneficiarului.
XII. CLAUZE FINALE
  1. Părţile declară că înteleg deplin efectele clauzelor prezențelor termeni şi condiţîi şi că aceste clauze reflectă voinţa comună şi neîngradită a părţilor.
  2. Orice comunicare dintre părţi referitoare la prezențele termeni şi condiţîi poate fi transmisă prin e-mail sau scrisoare, potrivit dispozițiilor legale în vigoare.
  3. Modificarea prezentelelor termeni şi condiţîi poate fi făcută de către BENEFICIAR fără acordul scris al părţilor contractante.
  4. Clauzele prezențelor termeni şi condiţîi se completează cu dispozițiile legale în vigoare.
  5. Prezențele termeni şi condiţîi se supun dispoziţiilor legii române.
  6. Prezențelor termeni şi condiţîi nu aduce atingere nici unui alt contract încheiat între Părţi.
XIII Politică de rezolvarea a reclamațiilor Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie prin email la adresa dianatorjecoach@gmail.com Nemulțumirea dvs. va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 10 zile lucrătoare. Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus societății sau autorilor  prin aceste acțiuni.   Legislația aplicabilă. Litigii Prezentului acord, precum și oricărei utilizări a site-ului i se va aplica legea română. Părțile vor încerca soluționarea oricărei neînțelegeri pe cale amiabilă, în caz contrar litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente.
Scroll to Top